Časté dotazy

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?
Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví ve vedlejším políčku. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je označeno světlou/šedou barvou.

Kdy obdržím objednané zboží?
V případě platby dobírkou nebo zaplacení platební kartou bude zboží na Vaši adresu odesláno v den vytvoření objednávky, případně následující pracovní den. Zvolíte-li platbu bankovním převodem na náš bankovní účet, odešleme zboží bezprostředně po obdržení platby. V období výprodejů, Vánoc apod. se expedice může zpozdit o 2-3 dny. Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. 

Mohu si zboží objednat i do zahraničí?
V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR.

Jak zjistím stav své objednávky?
O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem. Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, a poté Vás budeme informovat o jednotlivých stavech objednávky. Stav své objednávky zjistíte i ve svém osobním účtu v sekci Moje nákupy.  

Jak stornovat objednávku?
Napište nám na náš email info@sporttown.cz nebo kontaktujte naši zákaznickou linku na tel.: +420 222 530 666. V případě, že je objednávka zaplacená, vrátíme Vám peníze na bankovní účet, případně na platební kartu.

Kdy je možné kontaktovat zákaznickou linku?
Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 222 530 666 vždy od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna, od 9:00 do 16:00 hod.