Košík
Váš košík je prázdný

Reklamace a vrácení

Rozumíme, že někdy může být potřeba zakoupené zboží vrátit. Proto vám nabízíme tři jednoduché možnosti, jak zboží vrátit či reklamovat:

  • Online přes Retino s vlastní dopravou – rychlý a pohodlný způsob, jak zadat vratku nebo reklamaci online.
  • Papírový formulář s vlastní dopravou– vyplňte přiložený formulář a zašlete balíček zpět.
  • Osobně na prodejně ALPINE PRO – vrácení či reklamaci vyřídíte přímo na místě.

Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

1. Vrácení zboží přes Retino

Nejpohodlnější způsob, jak uplatnit vrácení nebo reklamaci online, je prostřednictvím služby Retino. Stačí udělat několik jednoduchých kroků, zvolit typ požadavku (vrácení nebo reklamace), zadat potřebné údaje a odeslat žádost. Dopravu si zajišťuje zákazník sám. Zboží je nutné důkladně zabalit a spolu s číslem případu a odeslat na naši adresu. Stav žádosti můžete pohodlně sledovat v reálném čase přímo v systému Retino. Po schválení obdržíte všechny potřebné informace k dalšímu postupu. Vratky a reklamace zadané přes Retino nelze vracet osobně na prodejnách.

Prosíme, nezapomeňte přiložit číslo případu – Bez něj nemusí být vaše zásilka správně identifikována.

 

2. Vrácení zboží poštou nebo kurýrem

Pokud chcete zakoupené zboží vrátit, jednoduše jej zašlete zpět poštou spolu s vyplněným papírovým formulářem pro vrácení. Formulář ke stažení najdete [zde].

Jak postupovat:

  • Vyplňte formulář pro vrácení – najdete jej v zásilce se zbožím nebo si jej můžete stáhnout [zde].
  • Doplňte potřebné údaje – počet vrácených kusů, důvod vrácení, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz, váš e-mail a telefonní číslo.
  • Pečlivě zboží zabalte – ujistěte se, že je chráněno proti poškození během přepravy.
  • Odešlete balíček na adresu:

ALPINE PRO, a.s., reklamační odd.
Kodaňská 46
101 00 Praha 10

  • Vrácení peněz – částka bude odeslána na váš bankovní účet do 14 dnů od doručení zboží, pokud splňuje všechny podmínky (kompletnost, nepoškozenost, původní obal a visačky).

3. Vrácení zboží na prodejně

Pro maximální pohodlí můžete zakoupené zboží vrátit osobně na kterékoliv značkové prodejně ALPINE PRO v České republice. 

Co budete potřebovat:

  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, čisté, v původním obalu a s visačkami.
  • Vyplněný formulář pro vrácení, který byl součástí zásilky, nebo si jej můžete stáhnout [zde].
  • Údaje pro vrácení peněz – do formuláře uveďte číslo bankovního účtu, váš e-mail a telefonní číslo.

Jak postupovat na prodejně:

  • Přineste zboží spolu s vyplněným formulářem a potřebnými údaji.
  • Kolegové na prodejně vám pomohou s vrácením nebo výměnou.
  • Peníze za vrácené zboží vám budou převedeny na bankovní účet do 14 dnů.
  • Na prodejně nelze vrátit zboží zadan
     

Reklamace

Reklamaci nebo vrácení zboží můžete vyřídit třemi způsoby – pohodlně online přes Retino, kde vyplníte žádost a odešlete zboží poštou nebo kurýrem; klasicky pomocí papírového formuláře, který přiložíte k zásilce a zašlete na naši adresu; nebo osobně na prodejně ALPINE PRO v České republice, kde vše vyřídíte s personálem. Formulář je potřeba pouze při vrácení zboží poštou nebo kurýrem bez použití Retina, nebo při osobním vrácení na prodejně. Ujistěte se, že je zboží čisté, suché a kompletní, jinak nemusí být reklamace uznána. Pokud reklamaci podáte na prodejně, bude následně předána na reklamační oddělení.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od doručení na reklamační oddělení nebo jejího převzetí na prodejně. O výsledku vás budeme informovat e-mailem. V případě uznané reklamace vám budou vráceny peníze.

Co je potřeba pro reklamaci?

  • Vadné zboží musí být čisté a suché, jinak nemusí být reklamace přijata.
  • Vyplněný reklamační formulář, který si můžete stáhnout [zde].

Důležité informace k vrácení zboží a reklamaci

  • Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoškozené a se všemi původními součástmi a příslušenstvím. U obuvi, spacáků a stanů s neporušeným obalem/originální krabící.
  • Pokud máte dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 222 530 666 nebo e-mailem info@sporttown.cz.
  • Kompletní podmínky vrácení a reklamací najdete v našich [obchodních podmínkách].